25 Ekim 2008 Cumartesi

Blok blog

Bir ajans blogu olsa da bu blog, kayıtsız kalamadım bloklanmasına.
Yitirdiğimiz özgürlükler adına bir kaç kelam etmek, hoş sohbete- dünyadan marketing
haberlerine ara verip, yaşanan durumun saçmalığına dikkat çekmek istedim.
Dünyanın coğrafi olarak en güzel ülkesinde yaşamak, derya deniz bir tarihi arka plana
sahip olmak her zaman -kişisel fikrim- gururlandırdı beynimi.
Beyin kıvrımlarında dans eden düşüncelerimi, kağıda ya da elektronik boş metin sayfasına
aktarmaktan büyük bir haz duydum çocukluğumdan bu yana. Her zaman "yazmak, elimdeki kalemin
dansıdır" diye düşündüm.
Peki, şimdi bu düşüncelerimin dans edebilme özgürlüğünü elimden alan o kocaman güruha ne söylemem
gerekiyor? Buna bile karar veremiyorum artık. Sindirilmeye yetecek kadar korkum var.
Elim(iz)den alınan hürriyetin her bir parçası için ağıt yakabilecek kadar acı duyuyorum.
Canım yanıyor.
Bunun değişmesini umarak sürdürüyorum biyolojik ve aktif yaşantımı.
Elimden yapabilecek hiçbir şey gelmiyor.
Görüntü var, ses yok.
Sessizliğimin çığlığı karanlık bir tünelden geçip, huzurlarınıza çıkıyor.

0 yorum: